Informatie over je bestelling

Heb jij een bestelling gedaan van een OV-chipkaart of een OV dagkaart? Vandaag voor 15.00 uur besteld, vandaag verzonden. Dan word deze verstuurd per PostNL. Zij moeten je bestelling binnen 48 uur bezorgen op elk adres in Nederland. Soms is de post helaas wat vertraagd.

Is je bestelling na 3 dagen nog niet bezorgd, neem dan contact met ons op!

Bestelling

Veel gestelde vragen

Heb je een bestelling gedaan in onze webshop? Dan wordt deze nog dezelfde dag verstuurd via PostNL. Klopt je afleveradres maar wordt je bestelling niet binnen de 3 werkdagen bezorgd neem dan contact met ons op.

Dit kan via het onderstaande contactformulier. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.

Fysieke OV-kaarten
Onze meesten dagkaarten worden per post verzonden. Deze ontvang je dus niet per mail! Je kan deze binnen 2 werkdagen verwachten.

Digitale E-Tickets
Onze E-Tickets worden na betaling, direct aangemaakt. Deze ontvang je vaak binnen 15 minuten in je mail per PDF. Deze kan je printen of op je telefoon scannen bij de desbetreffende vervoerder.

Controleer altijd je Spambox als je tickets nog niet hebt ontvangen binnen 15 minuten. 
Nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact met ons op!
 

De persoonlijke OV-chipkaart wordt alleen door Translink Systems uitgegeven. Zij leveren binnen 10 werkdagen jouw persoonlijke OV-chipkaart. Voor vragen over de levering van je persoonlijke OV-chipkaart kun je terecht bij de OV-chipkaart klantenservice via 0900-0980 (gebruikelijke belkosten) of www.ov-chipkaart.nl.

Aanvraagpakket niet ontvangen
Als je het aanvraagpakket niet hebt ontvangen dan vernemen wij dat graag zodat wij een onderzoek kunnen instellen bij PostNL. Om je niet onnodig te laten wachten sturen wij je nogmaals een aanvraagpakket toe.

Mocht de eerdere zending alsnog worden bezorgd dan verzoeken wij je vriendelijk dit aan ons te retourneren als “retour afzender”.

Natuurlijk streeft de OVshop.nl naar een optimale service voor haar producten en verzending. Mocht het product niet aan uw wensen voldoen en wil je, om welke reden dan ook, ruilen of retourneren dan kun je dit, zoals vermeld in onze algemene leveringsvoorwaarden, doen binnen 14 dagen na ontvangst,  zonder opgaaf van reden.

Voor meer informatie, bekijk ons retour beleid

Contact met onze klantenservice

  • Het ordernummer, indien van toepassing. Dit vindt je terug op de pakbon of in de bevestigingsmail.
  • Probeer de vraag zo specifiek mogelijk te beschrijven voor de beste en snelste afhandeling.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.